Hírek / Veszélyhelyzet alatti ügyintézés a polgármesteri hivatalban
Veszélyhelyzet alatti ügyintézés a polgármesteri hivatalban
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatom Önöket, hogy a koronavírus-járvány terjedése miatt a Kormány megszűntette a korábban elrendelt otthoni munkavégzést a közigazgatásban.
2021. május 10. napjától újra lehetséges a személyes ügyintézés, de a koronavírus járvány még nem ért véget, így kérjük, hogy a védelmi intézkedéseket továbbra is szíveskedjenek betartani!
Amennyiben az adott ügy lehetővé teszi, kérjük, hogy a továbbiakban is szíveskedjenek előnyben részesíteni a következőket:
- Személyes megjelenés kizárólag ügyfélfogadási időben és olyan esetben lehetséges, amely határidős ügyintézést igényel. Minden más esetben kérjük, hogy szíveskedjenek postai úton, hivatali kapun, e-mailen, vagy telefonon felvenni hivatalunkkal a kapcsolatot.
- Ha valakinek olyan nyomtatvány igénye van, amit nem lehet elektronikusan benyújtani, azt kérem jelezze telefonon vagy e-mailen (hivatal@eloszallas.hu) és eljuttatjuk a részére.
Elérhetőségeink:
- postai úton: 2424 Előszállás, Fő tér 3.
- telefon: 25/484-802/11
- e-mail cím: hivatal@eloszallas.hu
- hivatali kapu azonosító: ELOPOLGHIV
- KRID azonosító: 106193917
Számos ügyben az iratok elektronikusan beadhatóak, kérem, használják az Előszállás honlapjáról is indítható elektronikus ügyintézés felületet https://eloszallas.hu/hu/onkormanyzat/elektronikus-ugyintezes/ (https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap).
Előszállás, 2021. május 14.
Farkas Imre
polgármester
« Vissza az előző oldalra!
Elérhetőségek
Előszállás Nagyközség Önkormányzata
2424 Előszállás,Fő tér 3.
Telefon:
+36/25/524-080
E-mail:
hivatal@eloszallas.hu