Hírek / Veszélyhelyzet alatti ügyintézés a polgármesteri hivatalban

Veszélyhelyzet alatti ügyintézés a polgármesteri hivatalban

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatom Önöket, hogy a koronavírus-járvány terjedése miatt a Kormány megszűntette a korábban elrendelt otthoni munkavégzést a közigazgatásban.

2021. május 10. napjától újra lehetséges a személyes ügyintézés, de a koronavírus járvány még nem ért véget, így kérjük, hogy a védelmi intézkedéseket továbbra is szíveskedjenek betartani!

Amennyiben az adott ügy lehetővé teszi, kérjük, hogy a továbbiakban is szíveskedjenek előnyben részesíteni a következőket:

  • Személyes megjelenés kizárólag ügyfélfogadási időben és olyan esetben lehetséges, amely határidős ügyintézést igényel. Minden más esetben kérjük, hogy szíveskedjenek postai úton, hivatali kapun, e-mailen, vagy telefonon felvenni hivatalunkkal a kapcsolatot.
  • Ha valakinek olyan nyomtatvány igénye van, amit nem lehet elektronikusan benyújtani, azt kérem jelezze telefonon vagy e-mailen (hivatal@eloszallas.hu) és eljuttatjuk a részére.

Elérhetőségeink:

  • postai úton: 2424 Előszállás, Fő tér 3.
  • telefon: 25/484-802/11
  • e-mail cím: hivatal@eloszallas.hu
  • hivatali kapu azonosító: ELOPOLGHIV
  • KRID azonosító: 106193917

 

Számos ügyben az iratok elektronikusan beadhatóak, kérem, használják az Előszállás honlapjáról is indítható elektronikus ügyintézés felületet https://eloszallas.hu/hu/onkormanyzat/elektronikus-ugyintezes/  (https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap).

 

Előszállás, 2021. május 14.                                                                            

 

                                                                                                                                    Farkas Imre

                                                                                                                                   polgármester




« Vissza az előző oldalra!

Előszállás Nagyközség Önkormányzata - Magyar